czwartek, 26 października 2017

Coś z Ameryki Płn: USA

Ostatnio postanowiłem spróbować wymian na portalu postcardunited.com. Wysłałem na początek 5 pocztówek, z czego 2 dotarły już do adresatów. Dziś doczekałem się pierwszej kartki z tego portalu.

Kartka dotarła do mnie z Wisconsin w USA. Na niej widok na pustynię porośniętą kaktusami. Nadawca się postarał i trafił w mój gust :)


Pocztówka przyszła w kopercie i gdy ją zobaczyłem to przyznam, że byłem nieco rozczarowany. Wolę pocztówki bez koperty i ze znaczkiem. Jednak tył koperty wynagrodził mi wszystko. Sami zobaczcie.


Dwa znaczki w dolnym lewym rogu: przedstawiają Fort Snellig. Wydano je 17 października 1970 r.
Dwa znaczki w dolnym prawym rogu: "Flagi historyczne" to seria, z której pochodzą. W jej skład wchodzi 10 znaczków wydanych w 1968 r.
Dwa znaczki w górnymlewym rogu i dwa znaczki w górnym prawym rogu: pochodzą z serii "Sztuka amerykańska" wydanej 28 lutego 1973 r. W jej skład wchodzą 4 znaczki.
Dwa znaczki pośrodku u góry: znaczek wydano w roku 1959.
Dwa znaczki pośrodku na dole: wydany 29 kwietnia 1964 r. znaczek przedstawiający Johna Muir'a.


Poniżej znaczki, które znalazły się z przodu koperty. W górnym rzędzie znaczek poczty lotniczej z 12 sierpnia 1960 r. Zaraz pod nim również znaczek poczty lotniczej, ale wydany nieco później, bo 21 maja 1971r.


Brak komentarzy: