wtorek, 6 marca 2018

Azja: Tajwan z kaktusami

Czas podróży: 43 dni
Przebyty dystans: 8833 km

Pocztówka z Tajwanu z obrazkiem, który od razu wywołał uśmiech na mojej twarzy. Jedna z trudniejszych kategorii pocztówkowych, które mam w swoich preferencjach to właśnie kolczaki. Zawsze cieszą mnie kartki wysłane zgodnie z tym co lubię.

Na pocztówce widzimy rodzaje Oreocereus, Trichocereus i Opuntia na wystawie w Olomouc.


Znaczek z prawej strony wydano 17 stycznia 2013 r. Pochodzi on z serii "Owoce - jagody", która składa się z czterech znaczków. Przedstawia owoce rośliny o nazwie Ardisia squamulosa.

Znaczek z lewej pochodzi z 26 lutego 2009 r. i przedstawia muszlę Strombus sinuatus (Skrzydelnik postrzępiony). Znaczek wchodzi w skład czteroznaczkowej serii wydanej pod nazwą "Muszle morskie Tajwanu".


2 komentarze:

werciarad pisze...

Kiedyś bardzo lubiłam kaktusy, nawet miałam ich kilka :) Ale ta miłość już minęła ;)

Dawid Trzepizor pisze...

U mnie wciąż trwa. W zeszłym roku postawiłem im małą szklarenkę :)